Herhaling BLS - AED-werkgroep Glane

Informatie

Indien u uw reanimatie-/AED-opleiding gevolgd heeft via de AED-werkgroep Glane kunt u zich via deze pagina aanmelden voor een herhalingsles. Deze lessen worden verzorgd door instructeurs van de EHBO-vereniging Enschede en worden op locatie gegeven in het dorpshuis in Glane:

Dorpshuis De Glaan
Gronausestraat 330a
7585 PE Glane

De kosten voor deze lessen worden door de AED-werkgroep Glane voldaan.

Let op:

• Inschrijven voor een cursus kan tot de aangegeven datum, daarna wordt de inschrijving automatisch geblokkeerd.
  • Bij minder dan vier cursisten per uur per instructeur behoudt de EHBO-vereniging Enschede zich het recht voor de cursus te laten vervallen. Dit wordt op deze website getoond, en u ontvangt bericht op het door u opgegeven e-mail adres. Wij streven ernaar dit bericht uiterlijk twee dagen voor aanvang van de cursus te versturen.
  • Indien u verhinderd bent, wordt u verzocht dit zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 24 uur voor aanvang van de les, via e-mail door te geven. Indien u zonder afmelding vooraf niet verschijnt op de opgegeven datum en tijd ontvangt u hiervoor een factuur ter hoogte van €25,00 van AED-werkgroep Glane.
Afbeelding van een reanimatie met AED op een pop
Afbeelding van een AED
Logo Reanimatiepartner Hartstichting

Lesrooster herhalingslessen BLS - AED-werkgroep Glane

Hieronder vindt u een overzicht van alle herhalingslessen BLS die de komende tijd door de EHBO-vereniging Enschede worden aangeboden. Indien er voor een cursus nog plaatsen beschikbaar zijn, kunt u zich direct online inschrijven.

Geplande lessen

Tip:
horizontaal scrollen mogelijk
Datum Les Kosten Aantal plaatsen Aanmelden voor
er zijn geen lessen gepland